|
|
Autor |
Wiadomość |
Arai Ralza
Demon (made in Heaven)
Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 3910
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Ciemnogrodu
|
Wysłany: Nie 13:07, 13 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
dobrze pomyślane, przyznaję. Zwracam honor.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Samael
Zły i Straszny Admin (ale Człowiek)
Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:15, 13 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
A dziękuję xD
Po prostu potrzebuję jedną umiejętność o specjalizacji tzw społecznej. Na razie mamy Charyzmę.
W TES III jest chyba podział na 8 umiejętności. Mają tam Osobowość i Szczęście. Można oderżnąć, a charyzmę w Osobowość. Tylko czy szczęście jako takie będzie potrzebne xD?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Samael
Zły i Straszny Admin (ale Człowiek)
Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:35, 15 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
A więc zrobiłem to sam --:
Umiejętności fizyczne - najlepsze dla klas o specjalizacji walki. Im wyższe są te współczynniki tym lepszy jest wojownik.
Przykładowa klasa: Wojownik, Paladyn, Rycerz
Siła - wpływa na to, jak potężne i dobre zadaje postać obrażenia z broni białej, pięściami itd. Określa siłę mięśni, jaki ciężar może unosić postać, jak szybko będzie się męczyć.
Im wyższa siła tym postać jest bardziej umięśniona.
Wytrzymałość - określa odporność postaci na zmęczenie i ataki przeciwników, wpływa na początkowe zdrowie oraz jak szybko postać może przyzwyczajać się do zmiennych warunków, zmianie klimatu, ile może wytrzymać bez pokarmu itd.
Umiejętności intelektualne/magiczne - doskonałe dla klas o specjalizacji magii. Odgrywa też ważną rolę u postaci z wyższym intelektem, które wcale nie muszą być dobrymi magami.
Przykładowe klasy: Mag, Mędrzec, Kapłan
Inteligencja - określa sprawność umysłową każdej postaci, jak szeroki wachlarz wiedzy posiada oraz jej zdolność do kreatywnego myślenia. Wpływa też na to jak szybko nasza postać może przyswoić nowe informacje lub zaklęcia.
Siła Woli - określa opanowanie, upór, skupienie i wytrzymałość umysłową postaci. Te cechy potrzebne są do odpierania magicznych ataków i skutecznego rzucania zaklęć.
Umiejętności złodziejski - doskonałe dla postaci o specjalizacji sprytu. Bez tych umiejętności nie można być dobrym złodziejem czy skrytobójcą.
Przykładowe klasy: Złodziej, Łowca, Skrytobójca
Zwinność - wpływa na to, jak szybko i zwinnie może poruszać się postać, określa odporność na zmęczenie, zdolność unikania ciosów, poziom skradania się, akrobatyki itd.
Postać z wysoką zwinnością powinna być zgrabna i szczupła.
Spostrzegawczość - pokazuje jak twoja postać czujna jest w zmianach w otoczeniu, czy dostrzega szczegóły, pułapki, jak szybko reaguje. Wpływa na celność, zdolność widzenia z daleka itd.
Umiejętności społeczne - wszystkie klasy społeczne, zwykli cywile i robotnicy. Klasy nieokreślone. Umiejętności te przede wszystkim ubarwiają każdą postać.
Przykładowe klasy: Książe, Kowal, Kupiec
Charyzma - to parametr określający zdolności wpływania postaci na swojego rozmówcę, przekonywania ich do określonych, słusznych lub niesłusznych działań. Mając wysoką charyzmę możemy zdobywać cenne informację, szpiegować, odwracać innych na naszą stronę, łatwiej zdobywać nowe znajomości. Postacie z taką umiejętnością potrafią też opowiadać historie lub baśń którą wszyscy bardzo chętnie słuchają.
Osobowość - określa poziom kultury, czar osobisty, a w pewnym stopniu również atrakcyjność fizyczną naszej postaci. Tacy bohaterowie zwracają uwagę, uwodzą, łatwiej nawiązują kontakty z innymi, nie są „niewidzialni”. Postać o kiepskiej osobowości będzie olewana przez wszystkich, ignorowana, nie znajdzie posłuchu.
Może być?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zynis
Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:37, 15 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Bard, Łowca to raczej wojownik z umiejętnościmi magicznymi a nie Złodziej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Samael
Zły i Straszny Admin (ale Człowiek)
Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:11, 15 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Cóż, wydawało mi się że spotkałem tą klasę jako specjalizacja sprytu. Ale możliwe xDD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zynis
Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:12, 15 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
W D&D jest wojownikiem który ze zwierzętami może gadać...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Samael
Zły i Straszny Admin (ale Człowiek)
Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 1570
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:48, 15 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Dobra, dobra... to się jeszcze da zmienić
Tylko nie usłyszałem odpowiedzi na pytanie: Czy może być?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zynis
Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:07, 15 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Tak. Może być.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|
|
|
|